Ya Allah! Bukakanlah bagiku pintu-pitu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu kesihatan, pintu nikmat, pintu keberkatan, pintu rezeki, pintu kekuatan, pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu ilmu, pintu keampunan dan pintu Syurga-Mu. Ya Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..

Jom Shopping di sini!

Jom Shopping di sini!
Dapatkan produk Tupperware idaman anda DISINI!

Monday 16 March 2015

Saya akan bertandang lagi ke Faizworld Training Centre!!

Assalamualaikum para pembaca budiman,

Ingat lagi tak saya pernah post entri tentang Kelas Asas Blog yang saya hadiri awal Januari 2015 hari tu? Tentang bilik latihan yang serba lengkap terletak di Bandar Baru Bangi tu? Ala...kalau tak ingat, mari klik sini >> Perjalanan Menuntut Ilmu

Ini kelas yang saya hadiri sebelum ni. Nampak tak saya?hehe

Dah ingat dah kan...hehehe. Kalau nak tahu, minggu depan saya akan kembali lagi menuntut ilmu di sana. Bukan untuk kelas blog juga, tapi untuk kelas pemasaran pula. Bayaran pula sangat minimum kerana tuan punya bangunan ni sifu kami. Sebab tu kami dapat harga anak-beranak. Terima kasih tuan tanah.. Gembira sangat bila nama saya telah berdaftar ke kelas tersebut dan saya juga telah menempah tiket penerbangan untuk tujuan ini. InsyaAllah semoga perjalanan menuntut ilmu pada minggu hadapan akan berjalan dengan lancar.

Adalagi yang buat saya teruja sangat nak hadir kelas ni. Nak tahu apa? Tadaaa....

Cabutan Bertuah untuk pengunjung bertuah

Dah ramai yang hantar borang

Mana tahu kot2 saya bernasib baik, dapatlah saya mengurangkan perbelanjaan bulan hadapan. betul tak? Selain itu, di Faizworld Training Centre ni juga menyediakan pelbagai "tester" bagi produk-produk Shaklee. Almaklumlah, pemilik pusat latihan ini merupakan seorang Jutawan Shaklee. Pastilah ada pameran produk kesihatan No.1 di Malaysia yang pastinya Semulajadi, Selamat dan Berkesan lagi Halal. ;)
Tester ni semua boleh try. Tak yah malu2

Faizworld Training Centre juga menyediakan perkhidmatan penyewaan bilik latihan dan bilik mesyuarat bagi anda yang memerlukan tempat untuk menjalankan aktiviti secara berkelompok. Ia tidak terhad kepada ahli Shaklee sahaja tau. Buktinya terdapat beberapa syarikat swasta juga mula mengdakan latihan dan mesyuarat di premis ini. Pastinya berpuas hati kerana fasiliti yang disediakan adalah bertaraf 5 bintang. Bangunan ini juga menyediakan bilik solat dan bilik permainan untuk kanak2. Sangat selesa.

Bilik Mesyuarat yang selesa

Bilik Permainan khusus untuk anak2 anda
Jadi kalau anda nak sewa bilik latihan atau bilik mesyurat disini, boleh hubungi :-

Faizworld Training Centre
D-12-3, Paragon Point 2
Seksyen 9, Jalan Medan PB5
43650 Bandar Baru Bangi, Selangor.
Emel : training_course@faizworld.com
Tel: 03-8928 9799
Berikan sokongan penuh anda dengan klik ;
Like Page FB: https://www.facebook.com/faizworldtrainingcentre
Follow IG: http://instagram.com/faizworld_tc

Harga pasti berpatutan, InsyaAllah. Jom kita ke Faizworld Training Centre. Ingat TRAINING, Ingat Faizworld!!

Salam Mesra,
Hanina Sulaiman (ID: 888945)
0194725475/0193010149

4 comments:

  1. terima kasih kerana singgah di blog sis JM....so ini kunjungan balas ye

    bila cabutan bertuah tu..semoga luck ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih JM.. InsyaAllah nanti saya update keputusan cabutan bertuah ini ya. ;)

      Delete